Ofte stilte spørsmål
Frakt
Hvor mye koster frakten?
Alle skilt har gratis frakt. Frakt av postkasser og stativer avhenger av antall og vekt. Du ser beløpet i kassen.
Hvilke fraktalternativer tilbyr dere?
Vi tilbyr kun standard levering gjennom Posten. Levering av skilt beregnes normalt til 5-8 virkedager og levering av postkasse mellom 2-4 virkedager.
Hvordan fraktes min samlebestilling?
Bestiller du fler enn 3 stk postkasser leveres de som stykkgods og kan leveres på pall. Postbudet tar kontakt og avtaler tid for levering.
Kan jeg endre min ordre?
Bestillinger sendes som regel straks til produksjon og kan ikke endres etter at produksjonen har startet, men er du rask kan det være mulig å kansellere ordren din. Ta kontakt med kundeservice@skilthandelen.no / tlf: +47 926 92 031.
Jeg har ikke mottatt min bestilling
Den vanligste årsaken til at du ikke har mottatt varene er at postkassen ikke er merket med NAVN. Det holder ikke med leilighetsnummer eller seksjonsnummer.
Ta forbehold om at forsinkelser kan forekomme i høytider eller ferier. Ta kontakt med kundeservice@skilthandelen.no / tlf: +47 926 92 031 dersom du har spørsmål.
Kan jeg spore min ordre?
Har du bestilt postkasse eller dørskilt med ringeklokke får du tilsendt sporingslinke i ordrebekreftelsen. Skilter sendes uten sporingslinke.
Retur / Reklamasjon
Min bestilling er skadet
Vennligst sjekk varene for skader når du mottar dem. Hvis det er skade, rapporter det til direkte til postbudet før du kontakter oss. Send oss deretter en melding med svar fra postbudet, en skadebeskrivelse og bilder, så hjelper vi med en ny vare og håndterer saken med Posten. Hold på varen og emballasjen til saken er løst.
Klikk på lenken nedenfor for å rapportere skaden direkte på Postens nettside. Det åpner et nytt vindu, så du kan enkelt gå tilbake hit.
Meld klage og reklamasjon hos Posten
Jeg skrev feil på skiltet
Alle våre skilt lages så snart bestillingen er lagd, derfor kan du dessverre ikke endre din bestilling når du allerede har bestilt et skilt.
Hvilke produkter omfattes av angreretten?
Alle produkter som ikke er spesiallaget av deg har 30 dagers åpent kjøp fra at du har mottatt varen eller hentet den på et utleveringssted.
Skilt som er laget etter opplysninger fra deg, regnes som et tilverkningskjøp og omfattes ikke av forbrukerkjøpsloven (lov av 21. juni 2002 nr 34) og du har derfor ikke heller angrerett.
Hvordan returnerer jeg?
Ønsker du å returnere en vare, ta kontakt med kundeservice@skilthandelen.no, men les først om våre salgsvilkår.
Uavhentede pakker
Pakker som ikke blir hentet innen den angitte fristen vil bli returnert, og dette medfører ekstra kostnader som dessverre må belastes deg som kunde. Les mer i våre salgsvilkår.
Betaling
Hvilke betalingsalternativer har jeg?
Alle kjøp i vår nettbutikk håndteres av Vipps. For større bestillinger kan du også få faktura om ønskelig. Ta kontakt med oss på kundeservice@skilthandelen.no / tlf: 926 92 031 så hjelper vi deg med din bestilling.
Tilbyr dere rabatter for større bestillinger?
Ja, vi gir gode rabatter hvis din ordre er på over 10 produkter. Ta kontakt med kundeservice@skilthandelen.no / tlf: 926 92 031 så hjelper vi deg.
Jeg har returnert min bestilling, når får jeg pengene tilbake?
Det kan ta opp til 10 dager innen du har pengene på kontoen din.
Annet
Medfølger skruer og feste?
Skruer og feste medfølger til alle skilt med avstandsstykker, men ikke til postkasser eller skilter uten avstandsstykker.
Hvordan monterer jeg skiltet eller postkassen min?
Alle monteringsanvisninger medfølger i din bestilling.
Hva er forventet levetid for produktene under vanlige forhold?
Både skilt og postkasse er laget av solide, værestendige materialer slik at det skal være lengst mulig, minimum i 5 år ved normalt bruk.
Tilbyr dere installasjonstjenester eller veiledning for installasjon av produktene deres?
Vi tilbyr ikke installasjonstjenester, men veileder gjerne for installasjon dersom du har spørsmål. Hver oppmerksom på at monteringsanvisning medfølger i din bestilling.